ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ: 210 5710802-3 Δευ.-Τετ. 09:00-17:00 Τρί. - Πέμπ. - Παρ. 09:00 - 21:00 Σάββ. :09:00 - 15:00
0
0,00 € Καλάθι
× Κλείσιμο

Ερ.: Απαιτείται εγγραφή στο site για να πραγματοποιήσω αγορά;
Απ.: Όχι, δεν απαιτείται καμία εγγραφή για να πραγματοποιήσετε  αγορές μέσω του combo.gr. Απλά προσθέστε κατευθείαν τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν στο καλάθι σας και επέλεξε «Ολοκλήρωση παραγγελίας με ασφάλεια».

Ερ.: Προσπαθώ να προσθέσω αρκετά τεμάχια στο καλάθι μου αλλά το σύστημα δεν με αφήνει. Κάνω κάτι λάθος;
Απ.: Το stock μας ενημερώνεται καθημερινά από το κεντρικό μας κατάστημα οπότε αν λαμβάνεις αυτό το μήνυμα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημαίνει ότι τα προϊόντα που έβαλες στο καλάθι σου είναι τα τελευταία διαθέσιμα αυτή τη στιγμή.

Ερ.: Για να πραγματοποιήσω αγορά, απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας;
Απ.: Όχι, μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε 4 μεθόδους πληρωμής: Αντικαταβολή, πιστωτική κάρτα, κατάθεση σε λογαριασμό, πληρωμή στο κατάστημα.

Ερ.: Φοβάμαι να χρησιμοποιήσω την πιστωτική μου κάρτα.
Απ.: Αν διαθέτετε πιστωτική κάρτα Visa, Mastercard, Maestro, Diners μπορείτε να την χρησιμοποιήσετε με ασφάλεια στο combo.gr. Η διαδικασία εξόφλησης μέσω πιστωτικών καρτών καλύπτεται από τις πιο σύγχρονες προδιαγραφές ασφάλειας και πραγματοποιείται μέσω του secure server της Eurobank. Συγκεκριμένα για τις αγορές σου μέσω πιστωτικής κάρτας, σε ενημερώνουμε ότι: Κατά την επιβεβαίωση αγοράς μέσω πιστωτικής κάρτας, μεταφέρεσται αυτόματα στο ασφαλές περιβάλλον της Eurobank, άσχετα με τον φορέα έκδοσης της κάρτας σας. Κανένα στοιχείο της κάρτας σας που πληκτρολογείτε δεν κρατείται αλλά και ούτε γίνεται γνωστό στο combo.gr.

Ερ.: Εξηγήσέ μου τι είναι τα έξοδα αποστολής.
Απ.: Τα έξοδα αποστολής είναι το ποσό που χρεώνεστε για να αποσταλεί η παραγγελία σας.

Ερ.: Ποια είναι τα έξοδα αντικαταβολής;
Απ.: Για όλες τις παραγγελίες το κόστος για την αντικαταβολή είναι 2€

Επιστροφές προϊόντων

Ερ.: Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία μου;
Απ.: Αν θέλετε να επιστρέψετε κάποιο προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, μπορείτε να το κάνετε, εντός 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία το έχεις παραλάβει, δηλαδή να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του και να μην έχει χρησιμοποιηθεί / αλλοιωθεί το προϊόν. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 15  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το combo.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαρύνουν τον πελάτη, ενώ η επιστροφή των χρημάτων σας γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσετε το λογαριασμό στον οποίο θέλετε να γίνει η κατάθεση. Σε περίπτωση επιστροφής της παραγγελίας σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα του combo.gr θα χρειαστείς απαραίτητα την απόδειξη λιανικής πώλησης και το προϊόν θα πρέπει να πληροί τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις.

Για κάθε επιστροφή μην ξεχάσετε  να ενημερώσετε την εταιρεία για την πρόθεσή σας (εντός του προαναφερθέντος διαστήματος των 15 ημερών.

Επικοινωνία

Ερ.: Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Απ.: Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο 210 57 10 802 , 09:00 - 21:00, Δευτέρα-Παρασκευή. Εναλλακτικά, μπορείτε να μας αποστείλετε mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή απευθείας στην διεύθυνση support@combo.gr.